Pantomimë (jozyrtarisht, panto), nuk duhet të ngatërrohet me të mesme teatrale e imitimet, është një lloj i prodhimit fazë muzikore komedi, të dizajnuara për argëtim familjar. Ajo u zhvillua në Angli dhe kryhet në përgjithësi gjatë sezonit të Krishtlindjeve dhe Vitit të Ri. Pantomimës Moderne përfshin këngët, komedi trashanik e valle, punëson aktorët gjinore-kalimit, dhe kombinon humor i ditës me një histori lirshëm bazuar në një përrallë e njohur zanash. Kjo është një formë pjesëmarrje të teatrit, në të cilën pritet audienca për të kënduar së bashku me disa pjesë të muzikës dhe të thirrura nga frazat që të interpretuesit.
Pantomimës ka një histori të gjatë teatrale në kulturën perëndimore që daton në teatër klasike, dhe ajo e zhvilluar pjesërisht nga tradita shekullit të 16-commedia dell'arte të Italisë, si dhe traditat e tjera evropiane dhe britanike fazë, të tilla si masques shekullit të 17-të. Një pjesë e rëndësishme e pantomimë, deri në fund të shekullit të 19-të, ishte pantomimë. Pantomimë është kryer sot në të gjithë Britaninë dhe, në një masë më të vogël, në vendet e tjera ku flitet anglisht.
Pantomimës ka një histori të gjatë teatrale në kulturën perëndimore që daton në teatër klasike, dhe ajo e zhvilluar pjesërisht nga tradita shekullit të 16-commedia dell'arte të Italisë, si dhe traditat e tjera evropiane dhe britanike fazë, të tilla si masques shekullit të 17-të. Një pjesë e rëndësishme e pantomimë, deri në fund të shekullit të 19-të, ishte pantomimë. Pantomimë është kryer sot në të gjithë Britaninë dhe, në një masë më të vogël, në vendet e tjera ku flitet anglisht.
Historia
Fjala "pantomimës" vjen nga fjala greke παντόμιμος (pantomimos), që do të thotë aktor pantomimore, i përbërë nga παντο-(gjithë-) do të thotë "të gjithë", dhe μῖμος (mimos) do të thotë "kopjues" ose "aktor", me anë të fjala latine pantomīmus. Një "pantomimë", në Greqinë antike ishte fillimisht një grup i cili "imiton të gjitha" i shoqëruar nga narrative këndohen dhe muzikë instrumentale, shpesh të luajtur në flaut. Fjala më vonë erdhi për të aplikohet në ecurinë e vetë. pantomimës ishte një formë popullore e argëtuese në Greqinë e lashtë dhe më vonë, Roma. Ashtu si teatër, ajo përfshiu zhanret e komedi, tragjedi dhe seksi. Nuk ka libreti lashtë pantomimës ka mbijetuar. Megjithatë, poetët të dukshëm të lashta të tilla si Lucan shkroi për pantomimë. gojëtar dhe shkrimtar satirik Lucian shkroi një vepër të quajtur On pantomimës. Në një fjalim të fund shekullit 1 pas Krishtit tani e humbur, orator Aelius Aristides dënoi pantomimën për përmbajtjen e tij erotike dhe zhburrëri e vallëzimi saj.
Në mesjetë, Luaj Mummers ishte një lojë popullore tradicionale English kryer gjatë tubimeve festive të të dy komuniteteve urbane dhe rurale dhe përmbante shumë elemente archetypal e pantomimë bashkëkohore të tilla si lufton fazë, humor trashë dhe krijesa fantastike. Roli Gjinia ndryshim reflektuar festivalin e vjetër të dymbëdhjetë Night, një kombinim të Epifanisë dhe festës mes i dimrit, kur ishte e zakonshme për rendin natyror të gjërave që do të përmbyset. kalë i pantomimës mund të jetë e lidhur me Mare Gri e Kulti hershme britanike e perëndeshë Epona në Uells, Devon, Cornwall (shih obby OSS), Brittany dhe pjesë të tjera të Anglisë. prekursorët e pantomimë përfshirë edhe shfaqje dramatike me maska, e cila u rrit në madhështi dhe spektaklin nga 15 në 17 shekuj. Shfaqje Masque italiane në shekullin e 17-të nganjëherë përfshirë karakterin palaço.
Zhvillimi si një argëtim dallueshëm English
Shih gjithashtu pantomimë
Zhvillimi i pantomimë angleze është ndikuar fuqimisht nga dell'arte kontinentale commedia, një formë e teatrit popullor që nisi në Itali në periudhën e hershme moderne. Kjo ishte një "komedi e artistëve profesionistë" udhëtonte nga provinca në provincë në Itali dhe pastaj Franca, i cili improvizuar dhe tha tregime komik se mbajtur mësime për turmën, duke ndryshuar karakterin kryesor varësisht nga vendi ku ishin kryer. Çdo histori ka pasur disa të njëjtë fikse klloun. Këto shpesh përfshinin të dashuruar të rinj (Arlecchino dhe Colombina), i ati i saj (Pantalone), dhe shërbëtorët e Pantalone (Pulcinella dhe Pierrot, një njeriu dinak dhe budallaqe tjera). Në shekullin e 17, përshtatjet e personazhet commedia u bë i njohur në entertainments angleze. Nga këto, standarde pantomimë English zhvilluar, që përshkruajnë dashuruar eloping palaço dhe Columbine, ndjekur nga i ati e vajzës klloun dhe shërbëtorët komik Clown tij dhe Pierrot. Në versionet anglisht, në shekullin e 18-të, Harlequin u bë figura qendrore dhe të çojë romantike. komplot themelore e pantomimë mbeti në thelb e njëjtë për më shumë se 150 vjet, përveç se një polic i paaftë u shtua në ndjekje.
Afishe e një cirku angleze dhe pantomimës performancës, 1803
Në dy dekadat e para të shekullit të 18-të, dy teatro rivale London, Inn Fields Teatri Linkolnit dhe Royal Theatre, Drury Lane prezantuar prodhime që filluan seriozisht me histori klasike që përmbante elementet e operës dhe baletit dhe përfundoi me një komik "skenën e natës" . Bilkers tavernë, nga John Weaver, mjeshtër vallëzimi në Drury Lane, është cituar si pantomimë e parë të prodhuar në skenën angleze. Ky prodhim nuk ishte një sukses, dhe Weaver pritur deri 1716 për të prodhuar pantonima e tij të ardhshme, duke përfshirë edhe I pëlqen shumë nga Marsi dhe Venus -. nje Entertainment re në Dancing pas zakoneve të pantonima Antient Në të njëjtin vit ai prodhuar një pantomimën për subjektin e Perseu dhe Andromeda. Pas kësaj, pantomimës ishte tipar të rregullt në Drury Lane. në 1717 në Lincoln Inn, aktor dhe menaxher John Rich futur palaço në pantonima e teatrove nën emrin e "Lun" (për "e çmendur"). Ai Popullariteti i fituar i madh për pantonima e tij, veçanërisht duke filluar me 1724 prodhimin e tij e shtrigë; ose,
Historia e Dr Faustit.
Këto pantonima në fillim ishin të heshtur, apo "show memec", shfaqje e përbërë nga vetëm vallëzimi dhe gjeste. Drama të flas u lejohet vetëm në Londër në disa teatro "patentë" deri sa Parlamenti ndryshuar këtë kufizim në 1843. Për më tepër, një numër i madh i interpretuesit franceze luajtur në Londër pas shtypjen e teatrove të palicencuar në Paris. Edhe pse ky kufizim u mbeti kryesisht vizuale vetëm të përkohshme, pantonima anglisht për disa dekada para se dialogu është futur. Një autor shekullit të 18-të shkroi David Garrick: ". Ai formoi një lloj pantomimë, shumë e ndryshme nga ajo që është parë në ato të Opera-Comique në Paris, ku palaço dhe të gjitha personazhet flasin" Shumica e këtyre herët pantonima ishin ri-tellings e një historie nga greqishtja e lashtë apo letërsisë romake, me një pushim në mes të dy akteve gjatë të cilit biznesi i marrë e pantomimë së komik, u kryera. Historiani Teatri David Mayer shpjegon përdorimin e "batte" apo i trashë dhe "skenën transformimit" që çoi në pantomimë:
Rich dha palaço së tij fuqinë për të krijuar fazë magji në kampionat me mjeshtrit në paraskenë që vepronte pamje mashtrim. Armatosur me një shpatë magjike ose bat (në fakt një trashanik), Harlequin pasura të trajtohen arma e tij si një shkop dhe e goditi peizazh për të mbështetur iluzionin e ndryshimit të përcaktimit nga një locale në një tjetër. Objektet, gjithashtu, u transformuar nga shkop magjik palaço-së.
Rich dha palaço së tij fuqinë për të krijuar fazë magji në kampionat me mjeshtrit në paraskenë që vepronte pamje mashtrim. Armatosur me një shpatë magjike ose bat (në fakt një trashanik), Harlequin pasura të trajtohen arma e tij si një shkop dhe e goditi peizazh për të mbështetur iluzionin e ndryshimit të përcaktimit nga një locale në një tjetër. Objektet, gjithashtu, u transformuar nga shkop magjik palaço-së.
OBJEKTIVAT
Pantomimë
Historia
Zhvillimi si një argëtim dallueshëm English
Afishe e një cirku angleze dhe pantomimës performancës, 1803
Historia e Dr Faustit.