Mësimi bashkëkohor Mësimi bashëkohor, me qëllim të zgjidhjes së shumë problemeve nga hamendjet ekzistuese, shfrytëzon strategji të ndryshme dhe çdoherë kërkon lloje të ndryshme të mësimit . Në pajtueshmëri më zhvillimin e hovshëm dhe të shpejtë tekniko-teknologjike dhe zhvillimin shkencor të shoqërisë, gjithnjë më intenziv po gjurmon për strategji te reja , modele dhe forma te reja etj., të cilat do tu kundërshtohen meodelit arsimor tradicional dhe do kontriboj për mësimin më bashëkohor.Mësimi bashëkohor për të cilën shpesh thuhet se është kreative , është mësim e cila si përcaktime të saja të rëndësishme i ka marrë afirmimet e kreativitetve të nxënësit dhe të arsimtarit në procesin edukativo-arsimor . Mësimi bashkëkohor nuk toleron shablonizime , por kërkon hapuri ndaj risive, interesanteve, ndaj metodave të reja , formave dhe mjeteve që inkurajojnë kah zhvillimi i shkathtësive krijuese te nxënësit dhe kah roli më kreativ në komunikimin me nxënësit. Në mësimin bashkëkohor ka elemente të caktuara të mësimit aktiv. Shkolla bashëkohore përpiqet të mbajë baraspeshë mes metodologjisë analitike dhe sintetike, mes detyrave materile dhe funksionale në mësim, mes ndryshimeve dhe integrimeve, mes individualizimit dhe socializimit, mes konkretizimit dhe apstraksionit etj.. Didaktika bashkohore përpiqet të gjejë zgjidhje dalëse në teorinë kognitive për mësimin nga të cilat nxënësi pranon dituri të gatshme të cilat duhet ti memoroj dhe t’i përsëris, por dituritë të ndërtojë në bazë të mësimit aktiv të kuptueshëm.Qëllimet e procesit arsimor shikohen si forma të komunikimit pedagogjik mes arsimtarit dhe nxënësit. Nga shkaqe të tilla dhe aktualizohet pyetja deri në çmasë dhe me cilat dhe çfarë kriteriumesh mundet të hyhet në proçeset e mësimit si veprimtari bazë e shkollës, apo a mundet që të caktohen treguesit objektiv nga ndihme e të cilave do *të vlerësoj efektet nga aktivitetet mësimore: vallë dhe sa nxënësit i kuptojnë qëllimet e proçeseve mësimore , vallë dhe sa gjenden kuptime në aktivitetet të cilat i dizajnon dhe kuptimson arsimtari, në çnivel të vetëkritikës tregohen në rrjedhë të realizimit të aktiviteteve, a kanë aftësi dhe a dijnë që të vlerësojnë suksesshmërinë e punës së tyre, vallë përpiqen që të lënë shenja personale, kreativitet dhe krijimtari personale në punimet e tyre, sa ato janë të njohura dhe janë pasqyrë e individualitetit të tyre, sa nxënësit zotohen aktivitetet e tyre t’i vlerësojnë mbi krahasimet dhe përcjelljet a aktiviteteve të të tjerëve dhe të ngjajshme . Pyetjet e përmendura paraqesin vetëm një aspekt proçesit të zgjeruar dhe të komplikuar të mësimit si karakteristik bartëse e veprimtarisë së arsimtarit. Roli i tij duhet kuptohet mbi treguesit në vijim të cilët janë pjesë e veprimtarisë profesionale në shkollë: si arsimtari e kupton dhe mendon misionin dhe bartësit didaktiko-metodike dhe format përmbajtësore dhe dizajnin e programës mësimore, sa ka aftësi dhe me sukses din që t’i definoj qëllimet operative të mësimit në rrjedhë të një /dite pune, vallë qëllimet të cilat vendosen janë konkrete,* të kuptueshme dhe sqarues për secilin nxënës, vallë lloji, masa dhe mënyra e realizimit të aktiviteteve përkon me nevojat, interesat dhe mundësitë e secilit nxënës, me çfarë përmbajtjesh teknologjike arsimtari kushtëzon realizimin e qëllimeve të parashtruara ,* vallë dhe sa i respekton kornizat psikologjike të mësimit dizajnin e materialeve për mësim përshtatur për nevojat e nxënësve vendosja e mehanizmave për diferencime dhe përcjelleve të vazhdueshme për përparimin e çdo nxënësi, vallë dhe sa arsimtari ofron informata të dendura kthyese e cila stimulon dhe inkurajon për mësim, vallë i aftëson nxënësit për vetëvlersim dhe vlerësim të ndërsjelltë .
Pages
- Home
- ADMINISTRIM
- ANALIZE VEPRASH
- DETYRA ANGLISHT
- APLIKIM KOMPJUTERIK
- AUDITIM BANKAR
- TE DREJTAT E NJERIUT
- BAZAT E FINANCES
- CIKLI I ULET
- DIDAKTIKE
- DOKTORATURE
- DREJTESI
- E DREJTA PRONES
- E DREJTA KUSHTETUESE
- E DREJTA NDERKOMBETARE
- E DREJTA MJEDISIT
- EDUKIM
- EKONOMI
- ESE ANGLISHT
- HYRJE NE PSIKOLLOGJI
- MENAXHIMI I BURIMEVE NJEREZORE
- MARDHENIE ME PUBLIKUN
- MARDHENIE NDERKOMBETARE
- MASTER PROFESIONAL
- MASTER SHKENCOR
- MENAXHIM BIZNESI
- MENAXHIM FINANCIAR
- MENAXHIM KLASE
- MENAXHIM NDERTIMI
- MENAXHIM TURIZEM
- MESIMDHENIE
- MIKROEKONOMI
- POLITIKAT NE BE
- POLITIKAT E SIGURISE NDERKOMBETARE
- PSIKOLOGJI
- PSIKOLOGJI SHKOLLE
- PSIKOLOGJI SOCIOLOGJI
- PSIKOLOGJI ZHVILLIMI
- PSIKOTERAPI
- REPORTAZH
- SHKENCA EDUKIMI
- SHKENCA JURIDIKE
- SHKENCA POLITIKE
- SHKRIM AKADEMIK
- SINTAKS
- SOCIOLOGJI
- SOCIOLOGJI EDUKIMI
- TEMA DIPLOME
- TEORI MARDHENIE NDERKOMBETARE
- TURIZEM ARKEOLOGJIK
- Llotaria Amerikane Durres
- Agjensi Imobiliare Durres
- Whatsap
Popular
-
HYRJE Arsimi dhe edukimi është procesi më i rëndësishëm i shoqërisë tonë. Shqetësimi për individ...
-
Studim Rasti Në shkollat tona ndeshemi cdo ditë e më tepër me raste të fëmijëve që janë me probleme te ndryshme ,qe shihen si femije me...
-
Hapja e Programit Word Shkariko Ketu per detyren e rregullt ne PDF Hapja e programit Word mund të bëhet në disa mënyra, mirëpo ne do ti t...
-
TEMA:STUDIM RASTI I NJE FEMIJE ME NEVOJA TE VECANTA. Pershkrimi fizik (A. Sh ) Eshte nje djale me gjatesi njesoj si gjithe femij...
-
Tema:Njeriu në epokën e teknologjisë informative: Hyrje: Shkencëtarët dhe teknologët kishin një ëndërr; të ndërtojnë një robot që ësh...
-
Tema e parë, leksioni i dytë 1. Filozofia arsimore në mesjetë Idetë dhe konceptet arsimore në Mesjetë i gjejmë në mendimet e njerëzve...
-
Origjina 1. Numrat arabe e kane origjinën në Indi të paktën 1.700 vjet më parë. Ata ishin shpikur nga matematikanet hindu, duke evol...
-
T EMA : LIDHJA E KIMISE ME LENDET E TJER A Permbajta e projektit njohja mbi kimine Kimia është shkenca ose me saktë ajo e degë ...
-
▼ KLIKO ▼ SHKARIKO ▼ PDF ▼ WORD ▼ FAKULTETI I EDUKIMIT DEGA: PSIKOLOGJI-SOCIOLOGJI (MASTER SHKENCOR) LENDA: KESHILLIM I NXENESIT TEMA: ST...
-
Tema : Ndikimi I Revolucionit Industrial ne vendet e Evropes NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL Revolucioni Industrial ishte tranzicioni drej...