TEMA:”NEVOJAT E KUALIFIKIMIT TE MESUESVE NE SHKOLLEN
9 –VJEÇARE “BASHKIM BERISHA “
SYNIMI I PLANIT :
Ò Në
këtë detyrë kemi si synim njohjen me nivelin akademik të mesuesve ,njohjen me
nevojat që ata kanë ,njohje me
kualifikimet që ata kanë ose dëshirojnë të kenë .
Ò Njohjen
me vëshirësitë që hasin mesuesit dhe me përmisimin e këtyre vëshirësive.
Ò Numri i përgjithshëm i nxënësve është:347
Ò Numri
i klasave sipas paraleleve është 16.
Ò Numri
i mësuesve është 25.
Ò Numri
i mësuesve me arsim të lartë janë 19 .
Ò Numri i mësuesve me petagogjike jane 6.
Ò Ekzistojnë edhe klasa kolektive .
Ò Drejtor
dhe dy nen/drejtor,Ku nje nen/drejtorë eshtw për CU dhe një për ciklin e mesëm
të ulët.
Ò Analizë
mbi gjendjen e shkollës:
Ò Shkolla
është e mirëmbajtur ,e lyer ,me një kend të thjeshtë sportiv ,e rrethuar dhe e
mbrojtur .(gjendja e godinës )
Ò Klasat
janë me numër të nevojshëm të tavolinave dhe karrigeve .(gjendja e paisjeve).
Ò Kanë
mjete të thjeshta mësimore didaktike kryesisht për ciklin fillor dhe kopshtin.
Ò Mungojnë
mjete si kompjutera ,laboratoret :fizike ,kimi dhe informatikës.
Ò Kanë
një bibloteke me rreth 400 libra të mirëmbajtur. Labratoret e gjeografisë
,biologjisë dhe historisë janë në gjendje të mire.
ANET E FORTA DHE TE DOBETA TE MESUESVE:
Anët e forta:
1-Mësuesi janë kryesisht me arsim të lartë.
2-Të disiplinuar dhe korrekt mbi oren e mësimit.
3-Kanë filluar të
zbatojnë metodat me në qëndër
nxënësin .
4- marrdhëniet mësuesi-nxënësit –prind-drejtor janë
bashkëpunes
Anët e dobta :
1-Në cikel të fillor dominojnë mësuesit me petagogjike .
2-Mungojnë mjetet didakitke dhe kjo bënë që mësuesit
të mos realizojnë siç duhet një orë mësimi.
3- Mësuesit nuk bëjnë takime sistematike me nxënësit
me vështirësi në të nxënë .
4- Nuk realizojnë shumë punë praktike në lidhje me
mësimin.
ANET E FORTA DHE TE DOBTA TE NX ENESVE :
Ò Nxënesit
janë përgjithsisht të disiplinuar dhe
zbatojnë rregullat e shkollës .
Ò Nxënesit
përpiqen të punojnë sistematikisht për të arritur nivele të larta .
Ò Nxënësit
nuk janë të gjithe me nivel të lartë.
Ò Ka
akoma nxënës që vazhdonjë të braktisin shkollën dhe jo të gjithe janë të
disiplinuar dhe zbatojnë rregulloren e shkollës.
RRUGA QE KEMI NDJEKUR PER TE MBLEDHUR INFORMACIONIN
:
Në fillim
shkuam në shkollën 9-vjecare “Bashkim Berisha “ dhe beme nje interviste te
hapur me mësuesit dhe me drejtorin ne
lidhje me studimin dhe të dhënat që na nevojtieshin ne dhe, ata na mirëpriten
shumë mire dhe na dhanë të gjitha materialet e domosdoshme për studimin tonë
mbi nevojat e kualifikimit të mësuesve.
Nga drejtori siguruam planin e kontrollit të
brëndshëm ,ndërsa me mësuesit bemë një
interviste te hapur per nevojat e
tyre në sallën e mesuesve .
NEVOJAT E KULAIFIKIMT QE HASEM NE TEK MESUESVE
ISHIN:
Ata njëherë në muaj kishin kualifikime të brëndshme
brenda shkollës ku disa ishin:
Ò Perforconin
ndjenjen e punës mbi bazën e standarteve për realizimin e shkallës “Mirë” mbi
arritjet e nxënësve dhe punë efektive të cdo mësuesi.
Ò Në
monitorirmin dhe dhënien e ndihmës së kulaifikur në punën e drejtpërdrejt të
mësuesit në procesin mesimor- edukativ për të realizur objektivat lëndor dhe
minimal.
Ò Në
monitorimin dhe dhenien e ndihmes së kulifikuar të mesuesit për të përdorur
metodat me në qënder nxënesin.
Ò Në
testimet që kontrollojnë punë e mesuesit dhe nxënësit po ashtu dhe të shkollës.
Ò Në
monitorimin dhe dhenien e ndihmes se kualifikuar të mësuesit mbi veprimtarite
edukative brenda dhe jashtë shkollës.etj
Ò Nuk
harrojnë dhe dhënien e ndihmës për mësueset/mesuesit e reja/rinj sesi
planfikohet një orë mësimi ,sesi hartohet plani ditarit ,sesi menaxhohet klasa
,një ambjent miqesor si sigurohet ,vlersimi si duhet ?.. Etj…
KUALIFIKIMET QE
DESHIRONIN TE BENIN MESUESIT :
Ò Në
drejtim te aftësimit praktik të metodave bashkohore te mësimdhënies.
Ò Në
drejtim të njohjes së kurrikulave të reja .
Ò Në
drejtim të vleresimit dhe vetvleresimit .
Ò Në
drejtim për edukimin e mjedist dhe te drejtat e femijeve .
Ò Në
drejtim të menaxhimit të klasës.
Ò Deshironin
trajtime me kohe të shkurter.
Ò Kualifikim
për hartimin e testeve .
Ò Kualifikime
te I,II,III.kjo varej nga mesuesit dhe vjetërsia e punës.
KONKLUZIONI I DETYRES :
Ò Nga
çfarë biseduam me mesuesit mbi nevojat dhe kualifikimet që ata dëshironin ishin
pikerisht ata çfarë ne përmendem më larte .
Ò E
rëndesishme ishte që edhe pse kualifikimet ishin me pagese ata kishin deshire
te përmisohesh kush ne një drejtim kush në një tjeter, edhe pse mjetet dhe
vëshiresite që hasnin si pasojë e mungeses se labratorve ishin te medha ,ata
kishin veshiresi edhe per arsye se shumë mësues kishin mbaruar petagogjiken .
Ò Synimi
i tyre ishte që edhe pse në ato kushte ata te përgatisnin nxënës të kulturuar
dhe me nivel te lartë për të ardhmen.
BIBLOGRAFIA :
Nga plani i brendshem dhe i jashtem, e shkolles :”Bashkim Berisha “