Tipat kryesore të komunikimit
1. Posta elektronike
Shërbimi i parë që na bën Intemeti është dërgimi i mesazheve, për të cilin ai krahasohet me dërgesat klasike. Posta prej kohësh e ka kaluar një pjese të qarkullimit te telefoni dhe faksi. Telefoni, nga
ana e vetu detyrua të ndërthurej me Internetin, për të cilin shërben si ndihmës: përgjithësisht, lajmetari elektronik (posta etektronike ose e-mail) vjen te përdoruesi nëpërmjet linjave telefonike. Po edhe për ato gjithnje e më shumë ka dalë si rivale kablloja. Posta për të cilën po flasim, ka të bejë kryesisht me mesazhet e shkruara, Këto gjithnjë e më shumë po kalojnë jo më nëpermjet faksit, por nëpërmjet Intemetit, sidomos kur janë të gjata, sepse me Internetin mund të lidhet me një numër sa të duam dosjesh. Përderisa telefoni mbetet mjeti më praktik për shkëmbimet gojore, tashmë në Internetit i janë vendosur pajisjet që transmetojnë zërin. Kjo është telefonia nëpërmet Necit, me kufizimin që sot për sot nuk e bashkon fjalën me bashkëbiseduesin, domethënë që të flasë njëkohësisht me të. Pasi e merr lënden e nevojshme, kostoja e komunikimeve gojore është mjaft më e ulët në Internet për shkembimet në largësi të mëdha.
Komunikimi me fjalë ka në të vërtetë përparësi. Është më i shpejtë, përgjithësisht kerkon më pak mundim sesa shkrimi. Të shpëton nga ngatërresat e lidhura me drejtshkrimin, që janë sidomos të shumta në gjuhën frënge. Bisedën gojore e lehtëson mungesa e kërkesave fonnale. Nuk është e njëjta situatë, kur komunikimi vendoset ndërmjet njerëzve me gjithë amëtare të ndryshme. Në këtë rasr merr epërsi shkrimi, sepse gjuha e folur duhet kuptuar menjëherë, pa qene nevoja të bëhen përseritje të mesazhit, kurse në shkrim kemi gjithë kohën që duam dhe mundësinë të përdorim fjalorë ose mjete të tjera për perkthimin.
Megjithatë, shkëputja ndërmjet fjalës së shkruar e të folur është zvogëluar. Fashinë në Internet autorët e mesazheve të shkruara tregohen më pak fomialistë, sesa në letrat që dergohen me postë. Ata përdorin atë që quhet "stili numerik'", me sintakse më pak të kontrolluar, një fjalor më familjar, një pikësira që shpesh nuk vihet (Vettraino-Soulard. 1998: 105 vij.). Së fundmi, ndjenja e mirë qe kemi kur e shohim bashkëbiseduesin ballë per ballë gjate bisedës i ka lene gjitha gjasat që të gjejë vend shumë më lehte në Internet, sesa atë telefonin klasik.
Diskutimi
Në Net diskutimi merr dy forma kryesore: grupet e News dhe diskutimi në kohë reale. Interneti na lejon që të mos i kufizojmë shërbimet me një rreth njerëzish, të cilët kemi mundësinë t'i takojmë si prani fizike. Meqë komunikimi ndërmjet njerëzve vendoset rreth qendrave me interes të përbashkët, lindi ideja të krijohen forume, që quhen grupet News. Tashme ka me dhjetëra mijëra të tilla dhe përbëjnë tërësinë me emrin Usentt. Një temë informimi e diskutimi përbën unitetin e secilit grup. Kuptohet, që subjekti e trajtuara janë jashtëzakonisht te larmishme. Lista pasurohet menjëhere. Nje Lifton që një grup i ri të formohet rreth një subjekti origjinal. Në këto grupe, merren dhe përhapen me shkrim informacione e mendime, duke pasur si të vetmen rregull që te kenë lidhje me atë subjekt. Pjesëmarrësit ne te vërtete e bëjnë shprehi që të vendosin autodisiplinë. të cilën e quajnë netetike.
Me grupet e News mund të bashkohet diskutimi në kohë reale. IRC (Internet Relay Chat, "bisedë permes Intemetit"). Kjo është mundësi për të komunikuar jo me shkëputje, por në kohë reale. Përftesat ekzistuese nuk na lejojnë vetëm shkëmbime të shkruara. Ato u mundësojnë komunikuesve të flasin e të merren vesh. Masa e informacioneve që merren në këtë rast na detyron përgjithësisht që të kemi një lidhje me prurje të lartë, siç është kablloja. Praktikisht duhet të lidhemi me një nga serverët IRC, që janë në rrjet: dhe të përdoret një prej mjeteve të krijuara për ketë përdorim (VTRC. MTRC, PIRCH etj.)- Pasi bëhet përputhja, zgjidhet një kanal dhe një temë diskutimi, si dhe gjuha me të cilën do të bëhet shkëmbimi. Por nuk jemi të detyruar t'i marrim pjesë në një bisedë të përgjithshme dhe mund të veçohemi prej grupit për t'iu përkushtuar vetëm një bashkëbiseduesi.
Informimi duke përdorur net-in
Deri më sot, kur kërkonim të mësonim diçka, u drejtoheshim njerëzve kompetentë ose u drejtoheshim dokurnenteve të shtypura, siç janë librat. Sot kemi Internetin, që mbështetet në parimin e informimit në shkallë botërore. Janë hapur vise të panumërueshme, nganjëherë me kufizim për të hyrë në pc, sepse ose duhet të paguash ose duhet të kesh autorizim, por më shpesh mund të hysh lirisht. Aty gjenden njoftime nga më të ndryshmet. Për t’u njobur me to, u drejtohemi numëratorëve. Por klasifikimi alfabetik që na japin. nuk mjafton dhe është më mirë të udhëhiqemi nga "motorët e kërkimit". Edhe të tillë ka mjaft, disa janë të përgjithshëm, disa me të specializuar. Ndër ata që janë në gjuhën frënge mund të përmendim: Alta Vista. Ecile. Eureka. Excite France, Francitë, Lokaer. Nomade. QuiQuoiOu. Pagesvveb. UREC. Voila. Yahoo France. Ata mbështeten në klasifikimet sipas temave dhe janë të vlefshëm për ata që duan të '"lundrojnë'' në Net. Më të mirët i pranojnë pyetjet edhe në gjuhët amtare e i drejtohen inteligjencës artificiale.
Kështu informimi nëpërmjet Internetit është bërë një prej rrugëve të parapëlqyera, përmes të cilave kërkuesit shkencorë e mbajnë në dijeni njëri-tjetrin lidhur me punimet e tyre. Me anë të tij, të paktën pjesërisht, mund të sigurohet teknologjia më e fundit, të mësojmë për prodhimet e reja që dalin, si dhe për teknologjitë e reja të prodhimit. Rrjedhimisht, mund ta shfrytëzoje edhe industria. Madje edhe fëmijët përfitojnë, siç do ta shohim.
Deri më sot ato gjenin trajtën e nevojshme në fjalët e mësuesve dhe krahas kësaj në doracakët shoqërues. Por tashmë kompjuteri ka hyrë në shkollë, ndonëse për Francën mund të gjykohet se nuk është i mjaftueshëm. Ai shërben kryesisht për të ndihmuar mësimdhënien tradicionale, ndonëse ka pajisje pedagogjike, në veçanti për të mësuar gjuhët e huaja: ata mund të përdoren për mësimdhënien me të rritur. Meqë interneti është i lidhur me informatikën, zërat që mbrojnë përdorimin pedagogjik të kompjuterit po shtohen, shpesh me mbështetje nga lart, në të mirë të Internetit në shkollë. Në një mësimdhënie, në të cilën kostoja e dështimeve mbetet e lartë, është e mirëpritur çfarëdo risie dhe madje disave u duket se mund të zgjidhen përfundimisht problemet, gjë që mund të vihet në dyshim.
Shërbimet që na jep Interneti janë pra të ndryshme. Para së gjithash, si për gjithë format e tjera të veprimrarisë, duhet ndërtuar një mjet i ri dhe i fuqishëm dokumentimi për ta pasur në dispozicion personeli mësimdhënës, si dhe nxënësit kur ka vende të mjaftueshme për të punuar. Ai na shërben edhe për të vendosur lidhje me shkollat e tjera, sidomos me ato që ndodhen jashtë vendit; nuk do të zgjatemi për përfitimet e dukshme që mund të kenë të rinjtë. Ai na mundëson edhe mësimdhënien në largësi, që është shumë e çmueshime në një varg rastesh, sidomos për njerëzit që nuk janë në gjendje të lëvizin; por edhe per studentët, sepse mund të përfitojnë nga ritransmetimi i mësimeve prej profesorëve të njohur.