Nevoja për organizim
Cilat janë sfdat e drejtimit të klasës? Klasat nga natyra janë shumëdimensionale, plot me veprimtari të njëkohshme, me temp të shpejtë e të menjëhershëm, të paparashikueshme,
publike dhe të ndikuara nga historia e nxënësve dhe veprimet e mësuesit. Mësuesit i duhet t’i manovrojë me shkathtësi këto elemente cdo ditë. Veprimtaria e frytshme në klasë kërkon
bashkëveprimin e nxënësve. Mbajtja e bashkëveprimit është e ndryshme për cdo grupmoshë. Nxënësit e vegjël mësojnë se si “të shkojnë në shkollë” dhe kanë nevojë të mësojnë procedurat
e përgjithshme të shkollës. Nxënësit më të rritur kanë nevojë të mësojnë vecantitë e duhura për të punuar në lëndë të ndryshme. Puna me adoleshentët kërkon që mësuesit të kuptojnë
fuqinë e grupit të bashkëmoshatarëve adoleshentë.
Cilat janë qëllimet e drejtimit efkas të klasës? Qëllimet e drejtimit efkas të klasës janë që të krijohet kohë e bollshme për të mësuar; të përmirësohet cilësia e shfrytëzimit të kohës duke
I mbajtur nxënësit të angazhuar aktivisht; të bëhet e sigurt që strukturat e pjesëmarrjes të jenë të qarta, të drejtpërdrejta dhe te sinjalizuara me konsekuencë; të nxitet vetëdrejtimi, vetëkontrolli dhe përgjegjësia e nxënësit.
Drejtim i klasës Teknika që përdoren për të mbajtur një mjedis
Mësimor të shëndetshëm,relativisht të cliruar nga probleme të sjelljes.
Kohë e dedikuar Koha e caktuar për të mësuar.
Kohë e të nxënit akademik Koha kur nxënësit janë duke e kryer realisht me sukses një detyrë mësimore.
Kohë e angazhuar/Kohë në punë Kohë e shpenzuar duke mësuar aktivisht.
Struktura të pjesëmarrjes Rregulla që përcaktojnë mënyrën e marrjes pjesë në veprimtari të ndryshme.
VetëdrejtimDrejtimi i sjelljes nga individi dhe pranimi i përgjëgjësisë për veprimet e tij.
Krijimi i një mjedisi miësimor pozitiv
Të bëhet dallim midis rregullave dhe procedurave.
Rregullat jane përcaktime specifke për cka lejohet dhe nuk lejoheti në klase.ato zakonisht shkruhen ne forme dokumenti ose afishohen
Procedurat kane te bëjnë me detyrat administrative, levizjet e nxenesve mirembajtjen e mjedisit dhe rutina për kryerjen e mësimeve, nderveprimet midis nxënësve dhe
mësuesve dhe ndërveprimet midis nxënësve. Rregullat mund të shkruhen në kuadrin e të drejtave dhe nxënësit mund të përftojnë: duke marrë pjesë në vendosjen e këtyre rregullave.
Për respektimin dhe shkeljen e ketyre rregullave dhe procedurave duhe te sanksionohen pasoja, ne menyre qe mesuesi dhe nxënësit të dinë se cvjen me pas.
Të bëhet dallim midis sistemimeve të hapësirës sipas
territoreve personale dhe zonave të interesit. Ekzistojnë dy lloje themelore organizimi të hapësirës: territorial (organizimi tradicional i klasës) dhe funksional (ndarje e hapësirës në zona interesi ose te punës). Shpesh kriter është fleksibiliteti. Konsiderata të rëndësishme për zgjedhjen e sistemimeve fzike prej mësuesit janë lehtësia per marrjen e materialeve, volitshmëria, privatësia kur është e nevojshme, lehtësia e mbikëqyrjes së nxënësve dhe gatishmëria për të rivlerësuar planimetrinë.
C’probleme dreitimi ngre përdorimi i kompjuterave në
klasë?Nëse në klasë ka kompjutera, është vecanërisht e rendesishme që procedurat të jenë të qarta. Pavarësisht nëse në klasë ka vetëm një kompjuter, disa apo më shumë, mësuesit duhet të mendojnë mire se c’duhet të dinë nxënësit për të kryer detyra të zakonshme, duhet t’u mësojnë procedurat e përdorimit dhe të sigurojnë udhëzime të shkruara, të lehta për t’u zbatuar dhe të lehta per t’u gjetur. Nxënës ose prindër vullnetarë mund të trajnohen si ndihmës ekspertë. Dhënia e roleve të ndryshme, nxënësve të ndryshëm për administrimin e detyrave kompjuterike, e bëjnë më të lehtë përdorimin e tyre.
Krahasimi i javës së parë të shkollës midis drejtuesve të
efektshëm të klasës dhe atyre të paefektshëm. Drejtuesit e efektshëm të klasës i shpenzonin ditët e para te shkollës duke u mësuar nxënësve një numër rregullash e procedurash funksionale dhe lehtësisht të kuptueshme, duke përdorur njëkohësisht shumë shpjegime, shembuj e punë praktike. Nxënësit merreshin me veprimtari të organizuara dhe të këndshme dhe mësonin të punonin bashkërisht në grup. Karakteristike per mësuesit e efektshëm ishin reagimet e shpejta, të vendosura, të qarta dhe konsekuente në lidhje me shkeljen e rregullave. Përvec kësaj, atae kishin planifkuar mësimin me kujdes, duke shmangur ndonjë deryrë të minutës së fudit, që do t’i largonte prej nxënësve. Ne radhë të parë, mësuesit merreshin me shqetësimet më të ngutshme të fëmijëve. Kurse drejtuesit e paefektshëm, në të kundërt, i ndryshonin nga dita në ditë procedurat për kryerjen e detyrave rutinë dhe as ua mësonin ato nxënësve, as ua praktikonin. Nxenësit fllonin të bisedonin me njëri-tjetrin, sepse s’kishin asgjë t'e dobishme per te bërë. Mëuesit e paefektshëm iknin shpesh
nga klasa. Shumë syresh zhyteshin në shkrimin e shkresurinave ose merreshin vetëm me një nxënës. Ata nuk kishin bërë plane se si t’ia dilnin mbanë me probleme të zakonshme, si ardhja me
vonesë e nxënësve ose ndërprerjet e mësimit.
Procedura/rutinaHapat e përcaktuar për t’u zbatuar gjatë një veprimtarie.
RregullaDeklarime që specifkojnë sjellje të pritshme dhe të ndaluara; përcaktim i gjërave që lejohen dhe që nuk lejohen.
Pasoja të natyrshme/llogjike Në vend që nxënësit të ndëshkohen, vihen t’i bëjnë gjërat edhe një herë për t'i ndrequr ose, në njëfarë mënyre, përballen me pasojat që rrjedhin natyrshëm prej veprimeve të tyre.
Zonë veprimiZonë e një klase ku zhvillohet pjesa më e madhe e ndërveprimit.
Mbajtja e një mjedisi të mirë për të mësuar Si arrijnë mësuesit të nxisin angazhimin? NE përgjithësi,
me rritjen e mbikëqyrjes nga ana e mësuesit, edhe koha e angazhimit të nxënësit rritet. Kur detyra vetvetiu i jep nxënësit sinjale të vazhdueshme se c’duhet të bëjë më tej, zelli i tij do të jetë
më i madh. Veprimtaritë që përmbajnë hallka të qarta, kanë prirje të bëhen më tërheqëse, sepse një hallkë e con natyrshëm te tjetra. T’ua bësh të qarta dhe konkrete nxënësve kërkesat e punës, t’u sigurosh materialet e nevoshme dhe të monitorosh veprimtaritë — të gjitha rritin angazhimin.
Shpjegoni faktoriët qië parandalojnë problemet e drejtimit ne klasë sipas identifkimit të tyre nga Kounini. Per te krijuar mjedis pozitiv dhe për të parandaluar problemet, mësuesit duhet të marrin në konsideratë ndryshimet individuale, të mbajnë gjallë motivimin e nxënësit dhe të përforcojnë sjelljet pozitive. Sipas Kouninit, mësuesit e suksesshëm në parandalimin e problemeve janë të aftë në katër fusha të përshkruara prej tij: syceltësia, njëkohshmëria, fokusimi te grupi dhe menaxhimi i lëvizjeve. Nëse duhet të japin ndëshkime, duhet t’i japin me qetësi dhe privatisht. Përpos zbatimit të ideve të Kouninit, mësuesit mund t’I parandalojnë poblemet në klasë edhe duke krijuar një bashkësi përkujdesi, edhe duke u mësuar nxënësve se si të vënë në perdorim aftësitë shoqërore dhe aftësitë e vetërregullimit emocional.
Si i ndihmojnë mësuesit nxënesit për te formuar lidhje me shkollfin? Per të filluar ndërtimin e lidhjeve, mësuesit duhet t’i shpalosin qartë kërkesat e tyre si per ecurinë mësimore të nxënësve, ashtu edhe per sjelljet e tyre. Respekti për nevojat dhe të drejtat e nxënësve duhet të jetë në qendër të procedurave të klasës. Nxënësit kuptojnë se mësuesit kujdesen per ta, kur mësuesit përpiqen t’i bëjnë mësimet interesante, kur janë të drejtë e të ndershëm me ta, kur sigurohen se ata i kuptojnë mësimet dhe kur zotërojnë mënyra për t’i zgjidhur me sukses shqetësimet dhe preokupimet e nxënësve.
Syceltësia Sipas Kouninit, të qenët në dijeni të gjithckaje që ndodh në një klasë.
Njëkohshmëri Mbikëqyrje e disa veprimtarive në te njëjtën kohë.
Fokusim te grupi Aftësia për të mbajtur të angazhuar sa më shumë nxënës që të jetë e mundur.
Menaxhim i lëvizjes Mbajtje e mësimeve dhe e lëvizjes së grupeve në temp të përshtatshëm (dhe të epshëm), me kalime të qeta dhe në mënyrë të larmishme.
Trajtimi i problemeve të disiplinës
Përshkruani katër nivele nderhyrjesh në raste sjelljesh të palejueshme. Se pari, mësuesit shihen sy më sy me nxënësin ose përdorin sinjale të tjera pa fjalë, pastaj përdorin aluzione me fjale te thjesht duke ndërfutur emrin e nxënësit në mësim. Pastaj mësuesi pyet nxënësin që prish disiplinën, nëse
eshtë i vetëdijshëm per efektet negative të veprimeve të tij ose të saj, pastaj i rikujton procedurën dhe e ngarkon ta zbatojë me korrektësi. Në qoftë se kjo nuk funksionon, mësuesi mund t’i kërkojë nxënësit të thotë rregullën ose procedurën e saktë, pastaj i kërkon ta zbatojë ate dhe vazhdon t’i kërkojë, në formë të qartë e të prerë, por joarmiqësore, të heqë dorë nga sjellja e pahijshme. Në qoftë se edhe kjo dështon, mësuesi mund t’i ofrojë një alternative — ose nxënësi të heqë dorë nga sjellja e keqe, ose të takohen mënjanë per të biseduar rreth pasojave.
C’mund të bëìjnë mësuesit në lidhje me bullingun, talljen dhe bullingun në internet?
Mësuesit shpesh e nënvlerësojnë ashpërsinë e konflikteve dhe të bullingut që ndodhin në shkolla ndërmjet nxënësve. Bullingu përfshin si zhbalancimin e fuqive fizike midis nxënësve, ashtu edhe përpjekjet e përsëritura per të dëmtuar tjetrin, dhe është dukuri që mund të ndodhë në mjedise të ndryshme jo vetëm në shkollë, por edhe jashtë saj. Mësuesit duhet ta konsiderojnë bullingun si formë dhune dhe për eliminimin e tij duhet të përdorin po ato strategji që do të përdornin edhe për eliminimin e akteve të tjera të dhunës. Parandalimi i bullingut, fjala vjen, mund të materializohet në formën e krijimit të një bashkëse respektuese në të cilen zhvillohen diskutime rreth konfliktit, por edhe në sigurimin e vendeve të posavme në të cilat nxënësit mund të raportojnë sulmet kundër tyre. Nxënësit mund të përfitojnë edhe nga ndermjetësimet midis bashkëmoshatarëve.
Cilat janë disa nga problemet në klasat e nëntëvjecares?
Mësuesit që punojnë në shkollat nëntëvjegare, duhet të jenë të përgatitur per t’u marrë me nxënësit që nuk i kryejnë detyrat mesimore, që shklën vazhdimisht të njëjtën rregull ose që i sfidojnë
mësuesit hapur. Këta nxënës ndoshta janë edhe duke përjetuar
shkaqe stresuese të panjohura dhe të fuqishme për ta. Si perfundim, nxënësit e nentëvjecares mund te përfitojnë, në qoftë se mesuesit u sigurojnë mundësi ose u tregojnë burimet prej nga këta nxenës mund të kërkojnë ndihmë e mbështetje. Mësuesit mund ta konsiderojnë të dobishëm edhe konsultimin e tyre me keshilltarët psikologë, si dhe me prindërit dhe kujdestarët e nxënësve.
Dhuna në shkolla
C’mund të bëhet për dhunën në shkolla? Ne të vërtetë, dhuna në shkolla është në rënie, po, gjithsesi, incidente të tilla si të shtënat me armë në shkolla kanë terhequr vëmendjen e
mediave. Grupi me i mundshëm per të rënë viktimë e dhunës jovdekjeprurëse janë të rinjtë e moshës 12-24 vjec — shpesh në mjediset e shkollës. Një mënyrë per të parandaluar dhunën,
është të krijohen klasa ku të sundojë dashamirësia e respekti. Eshtë vecanërisht e rëndësishme të respektohen trashëgimitë kulturore të nxënësve, pa cënuar njëkohësisht pritshmëritë e larta në mësime. Ndërmjetësimi midis bashkëmoshatarëve është një mundësi e mire per te parandaluar dhunën në shkolla. Hapat per ndërmjetësimin e bashkëmoshatarëve janë: (1) Te identifikojnë së bashku natyrën e konfliktit. (2) Te‘ shkëmbejnë pozitat dhe interesat. (3) Te shkembejnë këndvështrimet. (4) Ta sendërgjojnë të paktën tri pika pajtimi që lejojnë përfitim të ndërsjellë. (5) Te arrijnë një marrëveshje integruese.
Nevoja për komunikim
Ckuptohet me “të dëgjuarit empatik"? Kur lindin probleme, komunikimi midis mësuesit dhe nxënësit është me rëndësi paresore. Te gjitha ndërveprimet mes njerëzve, madje edhe heshtja
ose shperfillja, kumtojnë njëfarë mendimi. Te dëgjuarit empatik dhe aktiv mund te jetë një celës i dobishëm kur nxënësit ia paraqesin problemet mësuesve. Mësuesit duhet t’ua persërisin nxënësve
ate që kanë dëgjuar prej tyre. Kjo përsëritje është më shumë sesa thjesht ligjërim mekanik fjalësh të dëgjuara; ajo duhet te perthithë emocionet, synimin dhe kuptimin në brendësinë e saj.
Të bëhet dallim midis stileve pasive, të rrepta dhe të prera.
Stilti pasiv mund të shfaqet në shumë forma. Ne vend që t’i thuhet nxënësit dtejtpërdrejt se cfarë të bëjë, mësuesi thjesht komenton sjelljen, i kërkon nxënësit të mendojë rreth veprimit të përshtatshëm ose i bën kërcënim, por duke mos e vënë kurrë në zbatim. Ne stilin reagues të rreptë , mësuesit mund te bejnë deklarime “akuzuese” ndaj nxënësit të cilin e dënojnë, por pa pohuar qartë se cduhet të bëjë nxënësi. Reagimi i prerë u komunikon nxënësve se mësuesi interesohet aq shumë per ta dhe per procesin e të nxënit, saqë s’mund të lejojë që sjellja e gabuar të vazhdojë. Mësuesit e prerë e deklarojne qartë se c’presin prej nxënësve.
Rregulla e perifrazimit Procedurë sipas së cilës dëgjuesit, përpara se të lejohen të përgjigjen. duhet të përmbledhin me saktësi atë që ka thënë një folës.
Të dëgjuarit empatikTë kuptuarit e qëllimit dhe emocioneve që qëndrojnë prapa asaj cka thotë një njeri dhe t'i reflektosh ato duke i parafrazuar.
Mesazhi “Unë" Deklarim i qartë, joakuzues, se si dicka ndikon mbi ju.
Disiplinë e rreptë Stil reagues i qartë, i prerë dhe joarmiqësor.
Drejtim kulturalisht i ndjeshëm Marrja në konsideratë e kuptimeve dhe e stileve kulturore në hartimin e planeve të drejtimit dhe të qenit i ndjeshëm ndaj nxënësve.
Kërkues zemërdhembshur Mësues të efektshëm me nxënësit afreamerikanë që karakterizohen dhe nga kërkesa të larta, edhe nga një kujdes i madh për nxënësit e tyre.