NEVOJAT E KUALIFIKIMIT TE MESUESVE NE SHKOLLEN 9 –VJEÇARE

TEMA:”NEVOJAT E KUALIFIKIMIT TE MESUESVE NE SHKOLLEN 9 –VJEÇARE “BASHKIM BERISHA   “
SYNIMI I PLANIT :
Ò  Në këtë detyrë kemi si synim njohjen me nivelin akademik të mesuesve ,njohjen me nevojat që ata kanë ,njohje me  kualifikimet që ata kanë ose dëshirojnë të kenë .
Ò  Njohjen me vëshirësitë që hasin mesuesit dhe me përmisimin e këtyre vëshirësive.
TE DHENA MBI SHKOLLEN BASHKIM BERISHA:
Ò  Numri  i përgjithshëm i  nxënësve është:347
Ò  Numri i klasave sipas paraleleve është 16.
Ò  Numri i  mësuesve është 25.
Ò  Numri i  mësuesve me arsim të lartë janë 19 .
Ò  Numri  i mësuesve me petagogjike jane 6.
Ò  Ekzistojnë  edhe klasa kolektive .
Ò  Drejtor dhe dy nen/drejtor,Ku nje nen/drejtorë eshtw për CU dhe një për ciklin e mesëm të ulët.
Ò  Analizë mbi gjendjen e shkollës:
Ò  Shkolla është e mirëmbajtur ,e lyer ,me një kend të thjeshtë sportiv ,e rrethuar dhe e mbrojtur .(gjendja e godinës )
Ò  Klasat janë me numër të nevojshëm të tavolinave dhe karrigeve .(gjendja e paisjeve).
Ò  Kanë mjete të thjeshta mësimore didaktike kryesisht për ciklin fillor dhe kopshtin.
Ò  Mungojnë mjete si kompjutera ,laboratoret :fizike ,kimi dhe informatikës.
Ò  Kanë një bibloteke me rreth 400 libra të mirëmbajtur. Labratoret e gjeografisë ,biologjisë dhe historisë janë në gjendje të mire.

ANET E FORTA DHE TE DOBETA TE MESUESVE:
Anët e forta:
1-Mësuesi janë kryesisht me arsim të lartë.
2-Të disiplinuar dhe korrekt mbi oren e mësimit.
3-Kanë filluar të  zbatojnë metodat me në  qëndër nxënësin .
4- marrdhëniet mësuesi-nxënësit –prind-drejtor janë bashkëpunes
Anët e dobta :
 1-Në cikel të  fillor dominojnë mësuesit me petagogjike .
2-Mungojnë mjetet didakitke dhe kjo bënë që mësuesit të mos realizojnë siç duhet një orë mësimi.
3- Mësuesit nuk bëjnë takime sistematike me nxënësit me vështirësi në të nxënë .
4- Nuk realizojnë shumë punë praktike në lidhje me mësimin. 
ANET E FORTA DHE TE DOBTA TE NX ENESVE :
Ò  Nxënesit janë përgjithsisht  të disiplinuar dhe zbatojnë rregullat e shkollës .
Ò  Nxënesit përpiqen të punojnë sistematikisht për të arritur nivele të larta .
Ò  Nxënësit nuk janë të gjithe me nivel të lartë.
Ò  Ka akoma nxënës që vazhdonjë të braktisin shkollën dhe jo të gjithe janë të disiplinuar dhe zbatojnë rregulloren e shkollës.
RRUGA QE KEMI NDJEKUR PER TE MBLEDHUR INFORMACIONIN :
Në  fillim shkuam në shkollën 9-vjecare “Bashkim Berisha “ dhe beme nje interviste te hapur me  mësuesit dhe me drejtorin ne lidhje me studimin dhe të dhënat që na nevojtieshin ne dhe, ata na mirëpriten shumë mire dhe na dhanë të gjitha materialet e domosdoshme për studimin tonë mbi nevojat e kualifikimit të mësuesve.
Nga drejtori siguruam planin e kontrollit të brëndshëm ,ndërsa me mësuesit bemë një  interviste te hapur  per nevojat e tyre në sallën e mesuesve .
NEVOJAT E KULAIFIKIMT QE HASEM NE TEK MESUESVE ISHIN:
Ata njëherë në muaj kishin kualifikime të brëndshme brenda shkollës ku disa ishin:
Ò  Perforconin ndjenjen e punës mbi bazën e standarteve për realizimin e shkallës “Mirë” mbi arritjet e nxënësve dhe punë efektive të cdo mësuesi.
Ò  Në monitorirmin dhe dhënien e ndihmës së kulaifikur në punën e drejtpërdrejt të mësuesit në procesin mesimor- edukativ për të realizur objektivat lëndor dhe minimal.
Ò  Në monitorimin dhe dhenien e ndihmes së kulifikuar të mesuesit për të përdorur metodat me në qënder nxënesin.
Ò  Në testimet që kontrollojnë punë e mesuesit dhe nxënësit po ashtu dhe të shkollës.
Ò  Në monitorimin dhe dhenien e ndihmes se kualifikuar të mësuesit mbi veprimtarite edukative brenda dhe jashtë shkollës.etj
Ò  Nuk harrojnë dhe dhënien e ndihmës për mësueset/mesuesit e reja/rinj sesi planfikohet një orë mësimi ,sesi hartohet plani ditarit ,sesi menaxhohet klasa ,një ambjent miqesor si sigurohet ,vlersimi si duhet ?.. Etj…
KUALIFIKIMET QE DESHIRONIN TE BENIN MESUESIT :
Ò  Në drejtim te aftësimit praktik të metodave bashkohore te mësimdhënies.
Ò  Në drejtim të njohjes së kurrikulave të reja .
Ò  Në drejtim të vleresimit dhe vetvleresimit .
Ò  Në drejtim për edukimin e mjedist dhe te drejtat e femijeve .
Ò  Në drejtim të menaxhimit të klasës.
Ò  Deshironin trajtime me kohe të shkurter.
Ò  Kualifikim për hartimin e testeve .
Ò  Kualifikime te I,II,III.kjo varej nga mesuesit dhe vjetërsia e punës.
KONKLUZIONI I DETYRES :
Ò  Nga çfarë biseduam me mesuesit mbi nevojat dhe kualifikimet që ata dëshironin ishin pikerisht ata çfarë ne përmendem më larte .
Ò  E rëndesishme ishte që edhe pse kualifikimet ishin me pagese ata kishin deshire te përmisohesh kush ne një drejtim kush në një tjeter, edhe pse mjetet dhe vëshiresite që hasnin si pasojë e mungeses se labratorve ishin te medha ,ata kishin veshiresi edhe per arsye se shumë mësues kishin mbaruar petagogjiken .
Ò  Synimi i tyre ishte që edhe pse në ato kushte ata te përgatisnin nxënës të kulturuar dhe me nivel te lartë për të ardhmen.



BIBLOGRAFIA :

Nga plani i brendshem dhe i  jashtem, e shkolles :”Bashkim Berisha “ 

Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR - GJITHASHTU DHE RIPAROJME