MENAXHIMI I ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT Ne fokus kompania “Donianna Shpk”

MENAXHIMI I ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT
            Ne fokus kompania “Donianna Shpk”

 1.     Hyrje – Prezantimi i kompanise

DONIANNA Shpk eshte krijuar ne date 03.12.1996 dhe administrohet prej shetases Donika Mici.
Shoqeria Donianna Shpk eshte krijuar sipas ligjit nr 7638 date 19.11.1992 “ per shoqerite tregtare”

Shoqeria eshte e regjistruar ne regjistrin tregtar te Gjykates Rrethit Tirane me vendimin nr 16420 dt 03.12.1996.
Gjithashtu shoqeria eshte e regjistruaar ne degen e tatimeve te rrethit Tirane me kod fiskal nr 3706533 dhe nr nipti J62410005G. Adresa: Rruga e Durresit prane ktheses se Kamzes, Tirane.
E nisur si nje biznes i vogel ne vitin 1992, ne industrine e prodhimit te kepuceve zoteron sot nje fabrike moderne. Lloji i biznesit prodhim kepucesh, tregtim, eksportim. Ky proces nenkupton prodhimin e mallrave te ndermjetem apo perfundimtare duke perdorur lende te pare te importuar, me qellim rieksportimin e ketyre mallrave drejt vendeve porositese.. Lendet e para shoqeria i mer kryesisht ne Itali. Kjo kompani ka dhe marken e vet te kepuceve Mici’s Shoes me nje rrjet dyqanesh ne disa qendra tregtare ne Tirane.


2.     Koncepte te zinxhirit te furnizimit
Menaxhimi i zinxhirit të Furnizimit shpesh, shkurt, i thirrur edhe në shqip si SCM (akronim nga anglishtja: supply chain management – SCM) nënkupton kontrollimin e zinxhirit të furnizimit si proces biznesi që nga furnizuesit, përmes kompanisë e deri tek konsumatori. Në këtë pikëpamje, duhet theksuar që zinxhiri i furnizimit nuk përfshinë vetëm produktin fizik dhe aktivitetet e tij, por gjithashtu edhe informacionet të cilat kanë të bëjnë me produktin si dhe përbërësit tjerë të cilët trajtojnë produktin nga faza në fazë, ose hap pas hapi.
Definimi
Në literaturë mund të gjejmë definicione të ndryshme të SCM-it të cilat vënë në theks ndonjë element më shumë se tjetrin ose në përgjithësi përfshijnë më shumë ose më pak elemente si më të rëndësishme. Nga definicionet mësimdhënëse po dallojmë definicionin e bërë nga WebFinance Inc (2013) ku theksohet që menaxhimi i zinxhirit të furnizimit paraqet:
Menaxhimin e materialeve dhe rrjedhes se informacionit ne nje zinxhir furnizimi,  qe te ofrohet shkalla me e larte e kenaqjes se konsumatoreve me shpenzimet me te uleta te mundshme.
Në anën tjetër  Robert Handfield (2011) thotë:
Menaxhimi I zinxhirit te furnizimit eshte menaxhimi aktiv I zinxhirit te aktiviteteve te furnizimit per te maksimiazuar vleren e konsumatoreve dhe per te arritur avantazh te vazhdueshem konkurues. Paraqet perpjekje te vazhdueshme nga ana e kompanive furnizuese per te zhvilluar dhe mirembajtur zinxhiret e furnizimit ne menyrat me efektive dhe efikase te mundshme.
Percaktohet si nje set i tre ose me shume entiteteve te perfshira drejtperdrejt ne rrjedhen e produkteve, sherbimeve financave dhe informacionit nga nje burim tek nje konsumator.
3.     Të kuptuarit e menaxhimit të zinxhirit të furnizimit duke patur ne fokus kompanine Donianna
Në një kompani zinxhiri më i thjeshtë i furnizimit është vija nga një furnizues deri tek kompania dhe nga kompania deri tek konsumatori .Realisht, duhet kuptuar që zinxhiri i furnizimit nuk është i thjeshtë, por një pjesë shumë e komplikuar e proceseve të kompanisë pasi që kompanitë thuajse në 99% të rasteve nuk kanë të bëjnë vetëm me një furnizues dhe me një konsumator. Në këtë rast rrjedhat fizike nënkuptojnë përfshirjen në transportimin, zhvendosjen, dhe ruajtjen e të mirave dhe materialeve, duke përbërë  pjesën bazë dhe më të dukshme të zinxhirit të furnizimit.
 Në anën tjetër rrjedhat informative, aspak më të pa rëndësishme se ato fizike, mundësojnë që partnerët e ndryshëm në zinxhirin e furnizimit të mund të koordinojnë planet e tyre afatgjate dhe të kontrollojnë rrjedhën e përditshme të të mirave dhe materialeve përgjatë zinxhirit të furnizimit. Rrjedhat informative nën ndikim te teknologjise informative , tanimë për shumë kompani janë edhe më të rëndësishme se sa ato fizike, meqë kjo teknologji  ka ndikuar që kompanitë të kenë një lloj motërzimi gjatë bashkëpunimit mes tyre dhe jo vetëm të jenë pjesë e nje zinxhiri te furnizimit. Ky lloj i i kompanive qe nderveprojne me njera tjetren nënkupton integrim të proceseve të biznesit.
Së fundi, rrjedhat financiare përcaktojnë llojet, kushtet dhe mënyrën e përcaktimit dhe menaxhimit të pagesave hyrëse dhe dalëse.
Nga analiza e këtyre rrjedhave mund të përqendrohemi në këndvështrimin tjetër që është definimi i aktiviteteve të një kompanie në menaxhimin efikas të zinxhirit të furnizimit. Ndarja dhe të kuptuarit e drejtë e këtyre aktiviteteve mundëson që kompania në mënyrë efikase të përcaktojë marrëdhëniet me kompanitë pjesëmarrëse në të njëjtin zinxhir dhe të menaxhojë ato për të siguruar rrjedhë efektive të proceseve për t’i plotësuar nevojat dhe për të kënaqur konsumatorin.
Aktivitetet kryesore që duhet ndërmarrë janë:
1.Realizimi i planit – paraqet pjesën strategjike të menaxhimit të zinxhirit të furnizimit meqë tek ky aktivitet kompanitë përcaktojnë strategji për të mundësuar menaxhimin e të gjitha burimeve të cilat ndihmojnë në plotësimin e nevojave të konsumatorëve. Planifikimi në këtë rast përfshinë përcaktimin e parametrave të përshtatshëm për të strukturuar, monitoruar dhe ristrukturuar zinxhirin e furnizimit në mënyrë që të funksionojë me efikasitet dhe me shpenzime të ulëta , dhe njëkohësisht tu ofrojë kualitet dhe vlerë konsumatorëve. Nje plan te tille zbaton kompania ne fjale duke filluar qe nga lenda e pare tek furnitoret, prodhime i kepuceve me standarte e cilesi, magazinimin e produkteve ne magazinat e kompanise me kapacitet te konsiderueshem per magazinimin e lendes se pare dhe te produktit te gatshem, tek shperndaresi, shitesit e deri tek konsumatoret finale.
2 .Përcaktimi i burimeve – nënkupton shfrytëzimin e parametrave të planit strategjik për të përcaktuar çmimet, proceset e shpërndarjes dhe proceset e pagesës përmes të cilëve elemente bëhet përzgjedhja e furnizuesve të cilët ofrojnë të mirat dhe shërbimet për realizimin e prodhimit. Në këtë tog aktivitetesh bën pjesë dhe ristrukturimi i “paketës” së furnizuesve në rast nevoje për rishqyrtimit të efikasitetit të kësaj pjese të zinxhirit ose të zinxhirit të furnizimit në përgjithësi. Viteve të fundit ky lloj i aktiviteteve është gjysmë i automatizuar përmes teknologjisë informative ku kompanitë ndërlidhen përmes një sistemi për të automatizuar disa nga hapat e marrjes së vendimeve të cilat janë të paracaktuar me kontratën fillestare të bashkëveprimit.
3.Furnizuesi:.Kryesisht lenden e pare kompania e siguron ne Itali por edhe ne tregjet vendase. Lendet e para qe vijne nga furnitoret ruhen ne depot e kompanise. Pastaj lendet e para levizin ne zonen e prodhimit  Me perfundimin e produktit final keto produkte shkojne perseri ne depo per ruajtje pas perfundimit te inspektimit te cilesise se produktit, proces i cili ne kompanine Donianna kryhet nga Menaxheret e cilesise .Me pas menaxheret e shitjes jane shperndaresit e produkteve neper dyqanet e kompanise . Menaxheret e operacioneve nevojitet qe te mbajne lidhje me furnizuesit dhe te informojne ata per natyren e sakte te furnizimeve qe nevojiten ne menyre qe te permbushen kerkesat e klienteve. Menaxheret e operacioneve duhet te sigurohen qe lendet e para jane gati sipas kerkeses se klienteve ose parashikimeve te saj. Eshte vecanerishte e rendesishme per te zbuluar ku mund te kete ndodhur problemi ose shkaku i tij. Kompania ne fjale ka te beje me shume furnizues e shume konsumatore. Kështu, meqë zinxhiri i furnizimit mbulon gjithçka nga zhvillimi, bashkëveprimi, prodhimi, e logjistika, madje edhe sistemet e informimit me qëllim të koordinimit  të këtyre aktiviteteve, organizatat të cilat përbëjnë zinxhirin e menaxhimit janë të lidhura me njera tjetren përmes një rrjedhe fizike, informative, dhe financiare.
4. Prodhimi – përfshinë aktivitetet e zhvillimit të planit konkret për realizimin e prodhimit, testimin e prodhimit, paketimit dhe përgatitjen e tij për shpërndarje. Në këtë pjesë kompania Doniana përmes realizimit të këtij plani mund të bëjë matjen e niveleve të kualitetit të prodhimit dhe të produktivitetit të punëtorëve. Prodhimi i kepuceve i destinuar per shitje do te jete nje prodhim me lende te pare te vete shoqerise, ku do te perdoret lende e pare e importuar dhe lende e pare e prodhuar ne vend ne fabrikat e lekureve qe parashikohet te ngrihen ne te ardhmen ne vendin tone. Ky prodhim i destinuar ne pjesen me te madhe per eksport do te mbaje marken “Made in Albania”. Ne projekt Plan- Biznesin ne rritjen e ketyre çmimeve ne vite eshte mbajtur parasysh prognoza e inflacionit dhe e rritjes se standartit te jeteses.
 “Donianna” synon prodhimin e kepuceve duke perdorur nje teknologji bashkekohore si dhe eksportimin e pjeses me te madhe te tyre jashte shtetit. Me makinerite qe disponojme, me lendet e para qe perpunojme, me garantimin e tregut te eksportimit te prodhimeve tona, me kualifikimin dhe stafin drejtues te specializuar, me  rritjen e  kerkeses se tregut te huaj per prodhimet tona cilesore kjo kompani synon te rrise prodhimin e vet. Ajo ka nje kapacitet prodhimi prej 8 mije  pale kepuce ne dite nga te cilat, rreth 4 mije pale jane produkt final ndersa pjesa tjeter perbehet nga mall i perpunuar pjesshem  ne Shqiperi  Ne makineri dhe paisje pune te cilat jane te teknologjise se fundit te prodhimit te kepuceve. Donianna sot zoteron fabrike me gjithsej 800 punetore. I gjithe prodhimi  rieksportohet ne Itali. Punonjesit e Donianna jane kualifikuar neper kurse te ndryshme, te organizuara nga shoqeria me specialiste te huaj, si dhe pjesa me e madhe e tyre jane me eksperience disa vjecare, pra te  specializuar ne punen qe kryejne.
5.Shpërndarja – paraqet pjesën logjistike të menaxhimit të zinxhirit të furnizimit, ku kompanitë koordinojnë pranimin e kërkesave nga konsumatorët, formojnë rrjetin e shpërndarjes dhe shitjes së prodhimit, dhe zhvillojnë sistemin e menaxhimit të pagesave.
Logjistika, pjese e zinxhirit te furnizimit eshte procesi i planifikimit, implementimit dhe i kontrollit ne menyre eficente te procesit te rrjedhes dhe ruajtjes se lendeve te para, inventarit ne process, mallrave te perfunduara, sherbimeve dhe informacionit perkates nga pika e origjines ne piken e konsumimit me qellim plotesimin e kerkesave te konsumatorit. Kompania Doniana planifikon, kontrollon ruan lendet e para si dhe produktet finale ne menyre qe me pas te dergohen tek konsumatoret finale. Ajo Kohen e duhur permes SCM. SCM = Furnizuesit + Logjistika + Konsumatoret. Kryesisht transportin e realizon me kamione pra transport automobilistik por edhe me konteniere (transport ujor) pasi kosto e transportit e kesaj ka kosto me te lire, duke qene se pjesa me e madhe e produkteve finale kane treg kryesor  Europen si Italine Francen, Spanjen, SHBA etj.
Ndikimi i Logjistikes ne organizate (kompanine Donianna)
Operacione: Logjistika planifikon kohen dhe sasine e inventarit te pranuar ne te gjithe zinxhirin e furnizimit, si periudha te gjata prodhimi, ruajtjen e inventarit te tepert etj
Marketing: Logjistika punon me marketingun per te kuptuar kerkesat e konsumatoreve si dhe nevojat per ruajtje e shperndarje, dergimi ne kohen e duhur dhe ne sasine e duhur.
Paketim: Logjistika mer vendime per paketimin e mallrave qe do te transportohen, sigurohet qe materialet te jene te mbojtura nga demtimet.
Finance: Logjistika eshte pergjegjese per shpenzime te medha kapitale, transport, magazinim dhe inventor. Kthimi nga asetet mund te kete efekte positive nga, reduktimi i inventarit, reduktimi i investimeve per transport e magazinim, permiresimin e sherbimit ndaj konsumatorit ne saktesine ne kohe dhe shperndarjen e mallrave.
Logjistika siguron SCM me tre sherbime
-         Vend: siguron qe mallrat te arrijne ne vendin e duhur
-         Sasi: Siguron qe mallrat jane dorezuar ne menyre  korrekte sipas sasise dhe cilesise se kerkuar
-         Kohe: Siguron qe mallrat kane arritur ne kohen e duhur
6.Pranimi i kthimeve – mund të paraqesë pjesën më problematike të menaxhimit të zinxhirit të furnizimit si në planifikim ashtu edhe në realizim. Menaxheret e cilesise perpiqen te realizojne plan të rrjedhshëm i cili mbulon të gjitha aktivitetet për pranimin e prodhimeve të rikthyera nga konsumatorët dhe t’i mbështesin konsumatorët në kërkesat e tyre në mënyrë sa më efikase dhe me kosto sa më të ulëta. Kjo kryesisht per produktet te cilat kane treg  Shqiperine pasi kompania konkuron me nje rrjet dyqanesh ne TEG, City Park, etj. Logjistika reverse.
7. Shitja : Tregu i Shitjes : Shoqeria prodhimet e saj i ka kryesisht per eksport. Ajo ka te siguruara tregjet ne Europe, kryesisht ne Itali, France, Zvicer, Gjermani si dhe ne  Shtetet e Bashkuara te Amerikes.  Shoqeria ka kryer nje sere bisedimesh duke marre premtime te rendesishme per tregjet e shitjes. Por gjithashtu ka dhe dyqane te shitjes se produkteve te saj me pakice edhe ne Shqiperi nen marken Mici’s Shoes. Ajo ka dyqanet e saj ne qendra tregtare si TEG, City Park etj, ndersa ne tregjet nderkombetareMade in Albania”. Shitjen e produkteve ne Shqiperi e realizojne menaxheret e shitjeve ndersa ne tregjet nderkombetare shitja e produkteve te kompanise behet nepermjet lidhjes se kontratave me disa nga firmat me te njohura si Zara etj.
Synimet e Menaxhimit të Zinxhirit të Furnizimit
Zinxhiri i furnizimit ekziston vetvetiu që në momentin kur kompania bashkëpunon me kompani tjera për të mundësuar realizimin efikas të aktiviteteve të veta dhe për të kënaqur konsumatorin. I tërë angazhimi për të pasqyruar këtë zinxhirë si dhe të gjitha aktivitetet që realizohen në të është i ngritur mbi shpenzime të cilat janë aq të mëdha sa zinxhiri është i komplikuar.  Tregu i Sherbimeve: Konsiston si ne kryerje sherbimi nga ana jone per te trete dhe ne marrje sherbimesh nga te tretet per llogari te shoqerise. Kryerja e sherbimeve nga ana jone do te jete ne prodhimin e faqeve te kepuceve me material porositesi kryesisht per eksport. Gjithashtu shoqeria merr sherbime nga nje numer shoqerish te vogla qe punojne per te dhe nga familiare private. Lidhur me kete fabrike jane te varura dhe nje numer i konsiderueshem fabrikash te tjera te prodhimit te faqeve te kepuceve si shoqeria: Rozimpeks me fuqi prej 200 punetoresh: rreth 600 persona, shoqeria “Megi-y me 300 punetore, ne cdo rreth te cilat nuk kane asnje munesi tjeter punesimi. Të gjitha këto shpenzime janë të arsyeshme vetëm në rast se ky menaxhim realizohet me qëllim, dhe ia arrin atij qëllimi, të realizimit të përfitimeve për kompaninë. Në shikim të parë duket sikur i tërë angazhimi i kompanisë është i përqendruar në kënaqjen e konsumatorit, por kjo nuk është e vërtetë. Konsumatori është burimi i të hyrave të kompanisë dhe kënaqja e tij është e vetmja mënyrë për të “vjelur” atë.
Le të përsërisim, synimi i kompanisë në thelb nuk është kënaqja e konsumatorit, por gjetja e rrugëve për të rritur përfitimet dhe arritja e tyre. Me menaxhimin e zinxhirit të furnizimit kompania synon të arrijë tre qëllime kryesore:
1.      Zvogëlimin e inventarit
2.      Rritjen e shpejtësisë së transaksioneve
3.      Rritja e fitimit
Qëllimet tjera shumë të rëndësishme të cilat kompania dëshiron t’i arrijë me menaxhimin e zinxhirit të furnizimit janë:
·         Trajektimi, thjeshtëzimi dhe standardizimi i ambientit të veprimit
·         Ruajtja e stabilitetit dhe sigurisë vepruese
·         Krijimi dhe ruajtja e shkathtësisë dhe fleksibilitetit
·         Rritja e shkallës së inovacionit me qëllim përmirësimin e vazhdueshëm të shërbimeve
·         Rritja e shkallës së të mësuarit dhe përvojës së veprimit në këtë fushë
Softuerët për menaxhimin e zinxhirit të furnizimit
Me zhvillimin e teknologjisë informative janë përmirësuar dukshëm mundësitë e menaxhimit sa më efikas të biznesit në përgjithësi e të zinxhirit të furnizimit në veçanti. Kompani të ndryshme të specializuara në teknologjinë informative kanë zhvilluar aplikacione të ndryshme të cilat mundësojnë menaxhimin e thuajse çdo hapi të këtij zinxhiri, por në fund vendimet përfundimtare i marrin ekspertët e thirrur për çështjet konkrete në situatat konkrete.
Llojet kryesore të softuerëve për menaxhimin e zinxhirit të furnizimit janë:
·         softuerët e planifikimit – të cilët shfrytëzojnë algoritme për të përllogaritur rrugët më të mira për të përmbushur kërkesat
·         softuerët e ekzekutimit – përcjellin  gjendjen fizike të të mirave, bën menaxhimin e materialeve, dhe ofron informacione financiare për të gjitha palët e përfshira në zinxhirë.


KONKLUZION

Mbeshtetur ne fushen e zhvillimit te ketij biznesi, ne parashikimet e bera, ne stafin profesional qe manaxhon aktivitetin e shoqerise dhe ne lidershipin e saj, parashikojme qe ky biznes te jete i suksesshem , pasi duke menaxhuar me sukses dhe zinxhirin e furnizimit te kompanise duke synuar uljet e kostove, kjo kompani ja ka dale te shtoje te ardhurat e fitimet e saj vit pas viti.
Kjo garanton njekohesisht seriozitetin dhe korrektesine e realizimit te punes se stafit drejtues teknik dhe administrativ.

Literatura: Bajram Korsita  Menaxhimi i zinxhirit Furnizimit “ Cikel Leksionesh”
Kompania  Donianna Shpk


FALEMINDERIT



Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR - GJITHASHTU DHE RIPAROJME