Studim Rasti, Femij me nevoja te vecanta

Emri: Axxxxx 

Mbiemri: Baxxxx

 Datelindja: 11.01.2002 

Vendlindja: Durres 

Vendbanimi: Durres

 Klasa 3-te 

Te dhena per nxenesit 

Nxenesi per te cilin une po e mare ne vezhgim eshte personi me emrin Andri Babamusta lindur dhe Banues ne Durres. Andri eshte nje djale I gjate me sy te zinje floke te shkurter te zinje, nje djale qe e mban veten dhe deri diku i llastuar. Po e studioje kete nxenes sepse eshte nje djale i shkathet dhe inteligjent. Qe kur kam hyre diten e pare ne klasen e 3-te B ku une vezhgoi mesimin, ne rastin e pare qe u prezantova si praktikant ne kete klase, nxenesi ne fjale ishte ai i preson i cili binte shume ne sy per shkathtesin dhe per kulturen qe e karakterizonte. Ai me ftoi qe te ulesha ne bangen e tij. Dhe keshtu fillova qe ta njihja akoma me shume qe nga sjellja aftesit qe ka dhe duke mesuar nga ana familjare dhe sociale me shoket e shoqet ne teresi. 

  Aspektet te te mesuarit

Andri Bxxxx i kishte aftesi me shume ne lendet shoqerore ku ai dhe ishte aktiv ne oret e mesimit, ndersa persa i perket lendeve natyrore nuk eshte se ishte shume i mire por qe ishte nje nxenes mesatar. Andrii ishte nje nxenes i notave (9 , 10) ku sic e shikojme eshte nje nxenes I mire . Ne klasen ku une vezhgoja mesimin vija re dicka shume te rendesishme ku menyra se si silleshin nxenesit ishte ne baze te mesuesu mund te theme qe jepnin mesim ku nje x mesues ishte jo shume i rrepte por dhe jo shume kerkues ndaj nxenesve, ketij mesuesi nxenesit prireshin qe ti benin zhurme ose deri ne prishjen e ores se mesimit dhe kjo eshte nje gje per te cilen nxenesit ne ate lende nuk arrin te nxene dhe te kene shume aftesi ne te mesur. Kurse po te marim nje x mesuses tjeter i cili ishte i rregullt qe nga komunikimi mesues-nxenes ,menyra e shpjegimit te mesimit, bente te mundur qe nxenesit jo te ishin te mire ne kete lende po dhe te kishin shume aftesi te ishin te rregullt dhe te kuptueshem per ate qe te benin. Ne rastin e nxenesit qe une studioj vija re se kishte lende qe i mesonte shume mire dhe qe kishte shume prirje por kjo ndodhte qe dhe mesuesi ishte shume i pregatitur, komunikues, stimulus dhe gjithashtu mirekuptueshem me te. Andrii merte pjese ne zgjidhjen e detyrave qe u jepnin nga mesuesit e ndryshem te lendeve te ndryshme,pergjigjej pyetjeve qe i drejtoheshin nga mesuesi qofte dhe nese ishte i sakte ose jo, ai shprehte mendimin e tij. Pra merte pjese ne mesime aq sa ishte i afte per te dhene. 

Mardheniet me prinderit.

Andri ka nje mardhenie te mire me prinderit e tij dhe po ashtu dhe me motren dhe villain e tij te vogel. Mund te them qe jane nje familje mesatare ekonomike, bejne nje jete normale dhe te qete ne aspektin e pergjithshem, pa prejashtuar rastet e vecanta.psh.babai i Andrit shpesh e kritikonte ate qe te perpiqej te mesonte akoma me shume pasi thoshte ai se ty nuk te mungon asgje dhe qe ti duhet te jesh akoma me mire ne mesime, por po ashtu dhe mamaja e tij. Andrii nga njehere dhe u zemeronte me prinderit e tij pasi ato beheshin shpesh here dhe te bezdisshem: thoshte Andrii. Ajo qe dukej nje gje positive dhe e rendesishme ishte se qe te dyja palet kishin nje komunikim interaktiv, por e theksoj duke perfshire ndonje rast te vecante. 

Mardheniet me shoket.

Persa i perket maredhenieve me shoket dhe shoqet e tij, Andrii ishte shume i dashur dhe komunikues si ne klase ashtu edhe jashte saj. Kishte nje afrimitet me te gjithe. Kishte aftesi per tu pershtatur si me djemte ashtu edhe me vajzat. Kishte raste qe se bashku krijonin ndonje batute ne klase dhe sic e quajm dhe ne te rriturit kete e benin dhe per shplodhje por pa e ekzagjeruar, por kuptohet qe dhe mosha eshte e tille gje qe ne kete rast dhe tolerohen. Po ashtu mund te them qe ishin te lidhur me njeri-tjetrin qe arrinin te mirekuptoheshin si ne mesime ashtu edhe ne jeten sociale kulturore dhe ate te argetimit.

  Mardhenia me mesuesit.

Ne maredheniet me mesuesit Andrii ishte pergjithesisht i rregullt dhe po ashtu bashkveprues. Andrii ishte nje degjues i mire i mesimit dhe po ashtu dhe nje nxenes qe nuk krijonte probleme ne klase, por sic e thash dhe me siper qe kishte dhe raste ku Andrii ne x lende me x mesues sillej ne nje menyre jo te mire dhe jo te rregullt, ku ai bente zhurme bente lojra ma shoket nuk degjonte mesimin, por padyshim qe dhe mesueset e tij nuk kishte autoritetin e duhur per te pasur nen kontroll nxenesit dhe zhvillimin e procesit te mesimit ne menyren e duhur. Por gjithsesi mund te them qe jo gjithmone fajin e kane nxenesit pasi jane mesuesit ato qe vene rregull ne klase ku nxenesit thjesht i zbatojne ato.

  Vleresimi.

Ne baze te asaj qe une kam mbikqyrur tek ky nxenes sugjeroi qe mesuesi perkates ti kushtoi me shume vemendje dhe rendesi ne menyre qe nxenesi ne fjale te jete nen kontrollin e duhur per te avancuar me teper sec eshte deri ne kete stad ku ka arritur. Po ashtu dhe nje vetendergjesim i vete nxenesit. 
Nga metodat dhe parimet frytedhenese te nje procesi mesimore une mendoi se duhet te perfshihen keto teknika; 
1-komunikimi interaktiv.
 2-angazhimi ne klase. 
3-perfshirja ne menyre aktive me ane te detyrave qe jepen nga na e mesuesit te lendes. 
4-perdorimi i metodave te vecanta dhe specifike. 

  Perfundime. 

Pas vezhgimit prej disa oresh ne klasen e 9-te A te shkolles “Qemal Mici”, vura re dhe nxjerr ne konkluzion se nxenesi i cili une kasha ne mbikeqyrje nx. Andri Babamusta eshte nje nxenes i nje niveli mesatare por qe i ka te gjithe mundesite dhe aftesite per te qene nje nxenes jo vetem me sjellje shembullore por edhe me nota me te mira.

Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR - GJITHASHTU DHE RIPAROJME