TEMA: TRAJTIMI I NJE DILEME MORALE SIPAS DISA TEORIVE NE ETIKE


http://eseshkolle.blogspot.com/TEMA: TRAJTIMI I  NJE DILEME MORALE SIPAS DISA TEORIVE NE ETIKE


Dilemë morale

Unë, si punëdhenëse kërkoj një vend pune në kompaninë time, pasi më nevojitet domosdoshmërisht një menaxher. Kandidatët për punë i shin të shumtë, por vetëm njëra nga i ntervistat më bëri më shumë përshtypje dhe vendosa  t’a rishikoj përsëri  me mendimin se ai person është i  afte për vendin e ofruar. Por, i sha në dileme se me cfarë reagimesh do përballesha unë dhe më pas i  punesuari, pasi i shte homoseksual. Cfarë qëndrimi duhet të mbaj unë në këtë rast?

1-Dilema i me morale e trajtuar sipas kendveshtrimit te subjektivizmit ne etike.
 Kjo teori është me pikëpamje liberale, pasi opinionet tona morale bazohen në ndjenjat tona dhe në asgjë më tepër. Sipas kësaj teorie nuk egziston aspak e mira apo e keqja “objektive”. Unë kam dëgjuar shumë për homoseksualitetin dhe reagimet negative me të cilat ndeshen ata, për paragjykimet që u bëhen etj, dhe jam në dilemë nëse duhet t’a punësoj apo jo. Nga ana tjetër, jam shumë e vetëdijshme se ata meritojnë të trajtohen në mënyrë të barabartë me të tjerët, përfshirë këtu edhe të drejtën për të punuar. Sipas kësaj teorie, cfarëdo vendimi të marr unë, për t’a punësuar apo jo, nuk mund të quhet as i  drejtë, e as i  gabuar, pasi veprimi që unë kam marrë është në bazë të ndjenjave të mia e asgjë tjetër. Prirja e tyre seksuale është individuale dhe përderisa nuk cënon të drejtat e personave të tjerë, s’ka pse të jetë problem në zgjedhjen time ose të jetë një veprim i pamoralshëm dhe i gabuar.
2-Dilema ime morale e trajtuar sipas qasjes utilitariste.
 Veprimet, sipas qasjes utilitariste, duhet t’i gjykojmë si të mira ose si të këqia në varësi të faktit nëse shkaktojnë lumturi apo fatkeqësi. . Cfarë qëndrimi duhet të mbaj unë në këtë rast? Kjo është dilema i me. Keshtu që solla ndermend disa nga principet dhe kuptova se i  i nteresuari për pune kishte plotësuar principin e ndershmërisë, jo se homoseksualiteti është dicka morale, por sepse ai tregoi të vërtetën e tij; e dyta, ai është në rregull me principin e autonomisë, duke qënë i  lirë në zgjedhjet e tij, qofshin ato dhe seksuale. Në këtë rast,  vendosa të jem dhe une e ndershme me të, duke ndjekur principin e barazisë ose drejtësisë. Nëse unë do ndikohesha nga ajo pjesë e popullsisë që është kundra homoseksualëve, unë do shkelja të drejtën e tyre për punësim dhe kjo do revoltonte jo vetëm ata, por dhe ata që ecin sipas principit që vendosa te ndjek dhe unë. Sipas kësaj teorie, unë duhet të bëj zgjedhjen e cila shkakton më shumë lumturi dhe përderisa punësimi i  një homoseksuali nuk shkakton të kundërten, i  bie që ta punësoj. Kështu që nuk dua të jem një shkelëse e të drejtave të askujt, por një mbështetëse e tyre.
3-Dilema i me morale e trajtuar sipas Imperativit kategorik. 
Imperativi kategorik e vë theksin se ne duhet të veprojmë vetëm sipas asaj maksime që duam që të bëhet ligj universal. Tek mendoj të bëj cfarëdo lloj veprimi të caktuar, duhet të shtroj pyetjen se cilën rregull do jem duke ndjekur nëse do t’a bëj atë veprim. Pastaj shtroj pyetjen nëse dua që ajo rregull të ndiqet nga të gjithë njerëzit e në të gjitha kohët? Në këtë rast unë shtrova pyetjen, se a meritojnë të kenë të njejtat të drejta si të heteroseksualëve edhe homoseksualët? A është e drejtë që ata të paragjykohen në varësi të zgjedhjeve të tyre seksuale? Përderisa unë dua që të ketë barazi në botë dhe që të gjithë njerëzve t’u respektohet e drejta e tyre, unë vendosa që t’a punësoj të i nteresuarin për punë edhe pse ai është homoseksual.

Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR - GJITHASHTU DHE RIPAROJME