Zhvillimi i kurrikulit ne shkollat fillore e te mesme

Zhvillimi i kurrikulit
Mendime të ndryshme për kurrikulin
edhe në arsim janë futur nocione të reja , siç është edhe nocioni kurrikul
në shba nocioni kurrikul ka filluar të përdoret në vitet ’60 të shek, të kaluar
fjala korrikul vjen nga gjuha latine : curricullum, që do të thotë program jete
corrikulum do të thotë ecje drejt një caku-qëllimi, ecje, veprimtari për të arritur objektivin e caktuar.

Plan-programi mësimor dhe kurrikuli

v  me nocionin plan mësimor nënkuptojmë pasqyrën tabelore të lëndëve mësimore dhe fondin e orëve mësimore të paraparë për secilën lëndë mësimore dhe për secilën klasë.
v  ndërsa me program nënkuptohen përmbajtjet programore të parapara për lëndën e caktuar mësimore dhe të klasës së caktuar. Llojet e plan-programeve
v  plan-programin zyrtar – shtetëror
v  plan-programin e ,,fshehur’’
v  plan-programin familjar qasje të ndryshme metodologjike në përcaktimin e lëndëve mësimore

Ka tri përvoja për përcaktimin e lëndëve mësimore:
v  Një traditë e shteteve rajonale dhe e shteteve socialiste
v  Qasja e dytë është integrale
v  Qasja e tretë është qasje e kombinuar
v  Plan-programi mësimor si fytyra e janusit

Programi mësimor ka karakteristikat e kokës së janusit
v  Dy parë sy një parë për shikim prapa dhe një parë për shikim përpara
v  Shikimi nga e ardhmja është ideali ( një ëndërr që synojmë ta arrijmë)

Plan-programi – shikuar në një aspekt është një kontratë – kushtetutë e një shteti që e nënshkruan me qytetarët e vet për krijimin e një ardhmërie
Lavjerrësi i plan-programit mësimor
v  lavjerrësi programor duhet të mundësojë një ekuilibër dinamik ndërmjet të kaluarës, të tashmes dhe të ardhmes

Ç’ është kurrikuli ?
v  kurrikuli është si një ,,kontejner’’ ku futet çdo gjë
v  kurrikuli paraqet një sistem racional në bazë të të cilit organizohet procesi i të nxënit.
v  kurrikuli është teknikë ose teknologji e të drejtuarit racional të të menduarit.
v  kurrikuli është një tërësi dokumentesh….

Aspekte metodologjike të inicimit, të hartimit dhe të zbatimit të ndryshimeve kurrikulare
v  Pse duhet të ndryshojnë kurrikulat
v  Kush i inicion ndryshimet kurrikulare
v  Kush janë vendimmarrësit
v  Cilat janë kriteret dhe parimet për hartimin e kurrikulit
v  Cilat janë shkallët kryesore të kurrikulit
v  Cilat janë veçoritë e kurrikulit
v  Si organizohet përgatitja e kurrikulit
v  Cilët janë përbërësit e kurrikulit
v  Cila është harta, portofola e dijeve dhe aftësive
v  Kush e zbaton kurrikulin
v  Kurrikuli dhe tekstet mësimore
v  Mësimdhënësi dhe kurrikuli
v  Manualët për nxënës, mësues dhe kurrikuli
v  Kush është përgjegjës për dështimet e kurrikulit
v  Metodologjitë dhe strategjitë e mësimdhënies
v  Metodologjitë dhe strategjitë e monitorimit, të kontrollit dhe të vlerësimit përbërësit kryesor të kurrikulit

Përbërësit kryesor të kurrikulit janë:
v  vizionet
v  objektivat (objektivat e përgjithshme dhe specifike )
v  përmbajtjet dhe standardet e përmbajtjes
v  standardet e arritjeve
v  standardet e pajimeve dhe të mjeteve mësimore
v  udhëzime metodologjike
v  metodologjia e mësimdhënies
v  metodologjia e vlerësimit të zbatimit të kurrikulit
v  metodologjia e monitorimit, e kontrollit dhe e vlerësimit të përvetësimit dhe të zotërimit të kurrikulit
v  ,,edukata na ka bërë kështu, çfarë jemi’’ – helvecius


Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR - GJITHASHTU DHE RIPAROJME