Kurjozitet: Zbulohet Dinozauri me i madh ne bote!

NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL

                                            Zbulohet Dinozauri me i madh ne bote! 
Një specie e re dinosauri e zbuluar, bën rex Tyrannosaurus të duket si një vogëlush. Gjigandi i tmerrshëm, i cili ishte i gjatë pak më shumë se një pishinë 25 metra dhe aq i gjatë sa një ndërtesë dy-katëshe, peshonte rreth 59,000 kilogramë - më shumë se shtatë rexes T.. Dhe kafsha ishte ende në rritje, hulumtuesit raportuan më 4 shtator në "Raportet shkencore". Edhe pse krijesa kishte ngrënë bimë, madhësia e saj brutale dhe bishti trupmadh e bëri atë më të pranueshëm se çdo hamës të mishit. Ajo mund të ketë jetuar edhe deri në emrin e saj. E quajtur "Dreadnoughtus schrani" nga zbuluesit e saj, paleontologu Kenneth Lacovara i Universitetit Drexel në Filadelfia dhe kolegët e tij, ku emri i gjinisë së kafshës vjen nga fjala e vjetër "s'ka frikë nga asgjë." Dreadnoughtus ka jetuar 66.000.000-84.000.000 vjet më parë, gjatë periudhës së Vonë Kretak, në atë që është tani Argjentina. Kjo është kafsha më e madhe e tokës raportuar deri më sot. Hulumtuesit kanë nxjerrë dinosaurë tjerë masivë përpara, por mbetet fragmentare që atyre kafshëve të ju vlerësoheshin madhësitë e tyre të mëdha. Burimi: eseshkolle.blogspot.com 
 NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL

Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR - GJITHASHTU DHE RIPAROJME